مصاحبه آرشیو خبر ها
در یوونتوس راحتـم و از این تیم نمی روم

در یوونتوس راحتـم و از این تیم نمی روم

کوادو آزاموا ، بازیکن غنایی یوونتوس در مصاحبه ای از شرایط خود در یووه و راه یوونتوس برای قهرمانی می گوید :

" یوونتوس توانست در زمین رِم را شکست دهد . درست همانطوری که از قبل در موردش گفته بودیم . بازیکنان و مربی به چیزی بجز بازی کردن و نتیجه گرفتن فکر نکردند و همه دیدند که ما چقدر خوب و حساب شده بازی کردیم "

" تحت فشار قرار گرفتن ِ ما توسط رُم چیز بدی نبود . به هر حال هر بازی شرایط ِ متفاوتی دارد و مربی می تواند هر تاکتیکی را برای بازی انتخاب کند . درست است که یوونتوس توپ را به رُم سپرده بود اما به محض ِ اینکه فکر می کردیم وقت ِ حمله کردن فرا رسیده این کار را انجام می دادیم "

راه یوونتوس برای قهرمانی به پایان رسیده ؟

" ابداً . فکر کردن درباره این موضوع یک نوع خودکشی است . نمی توان 1 نیم فصل ِ کامل را در نظر نگرفت و از الان در مورد قهرمانی حرف زد . به هر حال یووه اختلاف امتیازی مناسبی را ایجاد کرده و حالا همه ی ما با آسودگی بیشتر بازی خواهیم کرد "

جدایی از یووه ؟

" من با هیچ کسی در این مورد صحبتی نداشتم . مهم ترین چیز برای من فکر کردن به بازی در زمین است . من مدیر برنامه دارم و او مراقب ِ همه چیز است "

" من به خوبی کار می کنم و یوونتوس هم یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا است و من هم هرگز به تغییر تیم فکر نکردم "

" من می توانم همچنان در اینجا بهتر باشم و پیشرفت کنم . می توانم به یوونتوس کمک کنم و در این تیم هم به پیشرفت برسم . وقتی کونته به من اعتماد و اعتقاد دارد و من هم در یووه راحتم پس دلیلی برای رفتن وجود نخواهد داشت "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: